Levering & retour

Leveringsinformatie

We bieden verschillende oplossingen aan om uw producten tot bij u te krijgen :

1. Afhaling van de producten in de Handy Home Globus winkel

Afhalen

Als uw bestelling klaar staat zullen wij u contacteren. Bij aankomst in de winkel, meldt u zich aan de kassa. U geeft dan het bestelnummer door en wij brengen uw bestelling tot bij u.

Is het product niet op voorraad, dan wordt het bijbesteld en wordt je op de hoogte gehouden wanneer het product terug beschikbaar is. In deze situatie kan dit misschien enige tijd duren voordat het weer voorradig zal zijn. Op onze website tonen we de voorraad van de producten in onze winkel.

2. Levering van de producten

Als je kiest om de goederen te laten leveren op een adres naar keuze, dan doen wij beroep op een derde partij om de goederen te laten leveren.

Pakje

Pakket-transport: kleinere en minder zware producten (max 30kg en beperkingen qua afmetingen).

Voor ons pakket transport doen wij beroep op Bpost. In België worden de pakjes de volgende werkdag geleverd (uitgezonderd zon- en feestdagen). Er wordt enkel geleverd binnen West- en Oost-Vlaanderen. U krijgt van ons een bevestigingsmail en een mail van BPost om uw zending te volgen (track & trace)

Collis

Collis-transport : bestellingen die qua volume en/of gewicht buiten de limieten vallen van het normale 'pakket-transport', maar nog steeds door 1 persoon kunnen verhandeld worden. Ook bepaalde breekbare of gevaarlijke producten die niet aanvaard worden door Bpost (vb ADR-producten, bepaalde vloeistoffen waarvan de verpakking niet stevig genoeg is, ...)

De transportfirma komt de goederen bij ons ophalen, en in België worden die - in de regel - de dag van bestelling + 2 werkdagen bij u geleverd. Geen leveringen mogelijk in het buitenland.

3. Handling- & transportprijzen

Als u kiest voor afhaling in onze HandyHome winkel te Lendelede, worden géén handling of transportkosten aangerekend.

Als u kiest voor transport, dan wordt er een vaste transportkost aangerekend van € 7,5.

Om de finale transportkost te kennen, raden wij u aan om een simulatie te maken via uw bestelmandje. U registreert zich, geeft het exacte leveradres in en ziet op die manier de transportkost.

Deze banner is dynamisch en past zich op elk moment aan, aan de inhoud van het door u gekozen mandje, en uw leveradres (standaard leveradres = facturatieadres).

  

Retourbeleid

Er kunnen goederen retour genomen worden tot 14 dagen na afhaling/levering. Enkel in exacte staat van aankoop, de originele verpakking en met aankoopbewijs.

Dit kan, door het binnen te brengen bij ons in de winkel en u aan te melden aan de kassa bij aankomst. Wij controleren dan eerst of aan alle voorwaarden werd voldaan.

U krijgt dan een waardebon ter vervanging van uw aankoop. De waardebon blijft tot één jaar na retour geldig.